ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

ایلیا عشق مامان و بابا

اولین نوروز عشق مامان و بابا

1393/1/9 17:18
نویسنده : میترا
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم.

 

 

عزیز دلم واقعا ببخشید مامانی.خیلی سرم شلوغ بود و اصلا فرصت نمیکردم  به وبلاگت سر بزنم.آخه تقصیر تو هم هست مامانی.ماشالله خیلی شیطون شدی و اصلا نمیشه یه لحظه ازت غافل بشم.

 

 

عزیز دل مامان 11 ماهگی رو هم به سلامتی تموم کردی و چیزی به تولدت نمونده عشقم.تو این ماه 2 تا دندون دیگه در آوردی و بعد عید هم 1 دندون دیگه درآوردی و حالا 6 تا دندون داری مامانی.

 

از همه مهمتر اینکه از 2 هفته مونده به عید میتونی راه بری و همه جارو به هم بریزی.

 

قربونت برم .2 هفته قبل عید بود که داشتم اتاقت رو مرتب میکردم که دیدم صدات از نزدیک میاد.تا اومدم دم در اتاقت دیدم سرپا وایسادی و از جلوی تلویزیون تا اتاقت خودت اومدی.خیلی ذوق کردم و زود به بابایی زنگ زدم.اصلا انتظارشو نداشتم به این زودی راه بری.خلاصه خیلی خوشحال شدیم عزیزم.دیگه یاد گرفتی رو پاهای خودت وایسی.

 

امسال اولین عید نوروزی بود که تو هم کنارمون بودی و سه نفری جشن گرفتیم

عزیز دل مامان.لحظه سال تحویل دعا کردم همیشه خانوادم سالم و سلامت کنارم باشن و  خدا دامن همه مامان های منتظر رو سبز کنه و یه فرشته کوچولو بهشون بده تا احساس خوب مادر شدن رو تجربه کنن.

قربونت برم الان بیدار شدی و من مجبورم زود خلاصه کنم حرف هامو.خیلی خیلی خیلی شیطون شدی و به خاطر تو همه ی میزها رو جمع کردم تو اتاق .حتی سفره هفت سین رو هم یه روز بعد عید از رو میز جمع کردم.همش میخواستی دستتو بکنی تو آب و ماهی هارو بگیری.

قربونت برم در اولین فرصت دوباره میام و از شیطونی هات مینویسم.

 

اینم چندتا عکس از خوشگل کوچولوی مامان

ایلیا

 

 

ایلیا

 

 

ایلیا و عمو جون

 

 

 

خیلی دوست داریم عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله پريسا
9 فروردین 93 19:01
سلام خوشمزه ي خاله فدات بسم که اينهمه ماهي
میترا
پاسخ
قربونت خاله خوشگلم.
الهه مامان مبین
10 فروردین 93 12:13
سلام به روی ماهت میترا جون . مبارک باشه اولین قدمهای ایلیا جونم . ایشاا... قدمهای ترقی رو زود زود برداره . کارت خیلی سختر شد دوست جونم . دیگه همش باید دنبالش بدویی .. خصوصا اول راه رفتن بچه ها کنجکاوتر هستند و به مواظبت بیشتری نیاز دارند . ما دوستون داریم زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
میترا
پاسخ
ممنونم الهه جان.آره واقعا دیگه نمیشه یه لحظه ازش غافل بود
اذین
11 فروردین 93 21:20
ای جونم خاله ماشالا ....بووووووووووس
میترا
پاسخ
میسی آذین جونم.برای کیان خوشگلم
نینی عاشق
15 فروردین 93 22:49
سلام عسل خالهههههههههه سال نو موبالک گشنگم عشقم ماشالله چه بزرگ شدیی 6 دندونم اخی خاله چیزی به تولدت نمونده ها ایشالله هزار ساله بشی گلکم میترا جونم دلم برات یذره شده اجی
میترا
پاسخ
سلام زهرا جونم.قربونت برم منم دلم برات خیلی تنگ شده گلم.
فرشته - مامان امیراشکان
17 فروردین 93 14:57
سلام عسل خاله قربونت برم من 6 دندونی شدی ماشالا راه رفتنت هم باید بامزه باشه جوووووووووووووونممممممممممممممممم دوست دارم عسیسم
میترا
پاسخ
میسی فرشته جون.من و ایلیا هم امیر اشکان خوشگلم رو خیلی دوست داریم.منتظر عکس های جدیدش هستیم
مامان روژینا
18 فروردین 93 18:16
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری
مامان روژینا
19 فروردین 93 11:25
سلام خاله مهربونم ممنون که اومدی پیشمونآره والا از دست شیطونی این نی نی هامونروژینا هم خیلی شیطون بلا شده دست پسرارو از پشت بستهچن روز پیش رژ لبم رو گاز گرفتو خوردعکسشو گرفتم بعد میذارم ببینی خاله جونمایلیای نازم رو حسابی بماچ
میترا
پاسخ
آخی عزیییییییییییییزم.حتما عکسشو بزار.آخی نازی