ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

ایلیا عشق مامان و بابا

خوشگل من 17 ماهه شده

1393/7/16 14:30
نویسنده : میترا
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلــــــــــــــــــــام

من برگشتم.ببخشید عزیز دلم یکمی دیر شد.خیلی خیلی سرم شلوغ بود.محبت

یه مدت مشغول خیاطی بودم .بعد پشت سر هم عروسی دعوت بودیم و بعدشم با خاله شیوا جونی اینا رفتیم شمال و حسابی خوش گذشت.

عزیز دلم روز به روز بزرگتر میشی.انگار همین دیروز بود که به دنیا اومده بودی و کوچولو و موچولو بودی.ولی حالا ماشالله هزار ماشالله داری بزرگ میشی و شیرین تر و شیطونتر

دیگه تقریبا همه ی کلمات رو یاد گرفتی و تکرار میکنی.اعداد رو تا 5 کامل میگی ولی بقیه رو دست و پا شکسته میگی.بوسبوسبوسبوس

خداروشکر خوب غذا میخوری و تپلی شدی.یه مدت وزنت پایین میومد و نگرانمون کرده بودی ولی حالا هزار مرتبه شکر که وزنت هم خوبه و جای نگرانی نیست.ماشالله قدت هم بلنده.ماه پیش که برای چکاب رفته بودیم پیش عمو دکتر قدت 84 بود و وزنت هم 13.ماشالله....

عاشق کتاب خوندن هستی.وقتی کتاب حیوانات رو نگاه میکنی میتونی اسم فیل و آهو و اسب و خرگوش و زنبور و گاو و خروس و گربه و سگ و پروانه و ماهی و گوسفند و ...  رو بگی و صداهاشونو دربیاری.

اسم بیشتر میوه ها رو هم یاد گرفتی . از رنگ ها هم رنگ سبز و زرد و صورتی و آبی و قرمز رو یاد گرفتی.

خلاصه خیلی شیطون شدی و یه جا بند نمیشی.نمیتونم گوشیمو از دستت بگیرم.به همه جای گوشی واردی.خودت آهنگ باز میکنی، گیم باز میکنی و مشغول بازی میشی.ولی من نگرانت میشم.آخه واست خیلی ضرر داره دورت بگردم.

تو همه ی هستی و وجود من و بابایی هستی قند عسلم.بیشتر از همه ی دنیا دوست داریم عشقم

چند تا عکس از خوشگل کوچولوی من

ایلیا

 

ایلیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایلیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایلیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایلیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جنگلهای زیبای گیسوم

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان محمد طاها
22 مهر 93 20:17
عزیز دلم 17ماهگیت مبارک نازناز ، خدا شما رو برای مامان و بابات حفظ کنه خوشحال مشم به وبلاگ پسرم هم سر بزند
الهه مامان مبین
23 مهر 93 16:15
ماهگردت مبارک عزیز دلم . همیشه سلامت و شاد باشی خوشگل پسرم ... سلام به روی ماهت میترا جون . خوبید . خوشید ؟ همیشه به گردش و عروسی ... ایشالا همیشه توی تموم خونه ها جشن و شادی باشه . دوستون دارم زیاد گلم
فرشته - مامان امیراشکان
26 مهر 93 17:45
ایلیا جونم ماشالا خیلی جیگر شدی خاله آفرین که اینهمه باهوش و با استعدادی انشالا همیشه خوش باشید و خوش بگذرونید عزیزم