ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

ایلیا عشق مامان و بابا

13 ماهگی مبارک ایلیا جونم

1393/3/6 15:13
نویسنده : میترا
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  خوشگل مامانی

 

 

ببخشید که دیر به دیر میام وبلاگت عزیزم.چیکار کنم دیگه آخه.خیلی شیطون شدی.نمیشه یه لحظه ازت چشم برداشت.گیج

عزیز مامان خداروشکر 13 ماهگی رو هم با سلامتی سپری کردی و روز به روز بزرگتر میشی.بوس

عزیزم با اینکه یه مدت بود خوب غذا نمیخوردی ولی عمو دکتر خیلی از رشدت راضی بود.ماشالله ماشالله وزنت 13 کیلو شده و قدت هم 81 شده.قربونت برم شیرینه مامانیبغلمحبتبوس

با هر کلمه جدیدی که میگی و با هر شیطونی هایی که میکنی من و بابا کلی ذوق میکنیم و خوشحال میشیم.

عزییییییییییییییییزم اون روز داشتی شیطونی میکردی منم خسته بودم ناراحت شدم بهت گفتم بچه بد.دیگه از اون روز تا حالا تا میخوای کار بدی بکنی یا شیطونی کنی خودت قبلش میگی بچه بد.آخ که چقدرم شیرین و بانمک میگی قربونت برم

 

ایلیا جونم متاسفانه هفته پیش  دایی بهروز مامانی فوت کرد و خیلی خیلی ناراحت شدیم و غصه خوردیم.خدا رحمتشون کنه.به خاطر مادر جون 1 هفته خونه بابا جون موندیم و تو با شیرین کاری هایی که میکردی باعث شدی مادر جون کمتر غصه بخوره و برای چند لحظه هم شده یادش بره و بخنده.

 

راستی مامانی میره کلاس خیاطی.البته اینو بگم که بابایی خودش رفته بود آموزشگاه و ثبت نام کرده بود.خیلی هدیه خوبی بود.خیلی خیلی تو روحیم تاثیر گذاشته.آخه تو خونه خسته میشدم و تنهایی دلم میگرفت.ولی الان کلی دوست جدید پیدا کردم و از اینکه میتونم یه چیزهایی برای خودم بدوزم خوشحال میشم.بابایی هم خیلی تشویقم میکنه و بهم روحیه میده.بابایی خیلی مهربونه

عکس های آتلیه خوشگلم

 

             

 

              

خیلی دوست داریم کوچولوی خوشگلم

پسندها (2)

نظرات (11)

الهه مامان مبین
6 خرداد 93 15:54
13 ماهگیت مبارک خوشگل خاله . ایشاا.. 130 ساله بشی گل من . یه عالمه بوووووووووووووووس برای ایلیای خاله عکساتم خیلی خیلییییییییییی خوشگل بودند نازنین من
میترا
پاسخ
لطف داری خاله الهه جون
مامان یسنا کوچولو
7 خرداد 93 21:48
13ماهــــــــــــــــگیت مبارک شیرینک.به به چه عـــــکسهای خوشگلـــــــــــی...
میترا
پاسخ
میسی عزیزم
مامان یسنا کوچولو
9 خرداد 93 19:47
خاله جـــــون مامانم برام عکـــس جدیـــد گذاشته .خوشحال میشــــم بهم سر بزنیــــد.
فرشته - مامان امیراشکان
10 خرداد 93 12:41
13 ماهگی مبارک ایلیا جیگر . ایشالا همیشه تنت سالم باشه عزیزم . ماشالا چه خوش عکسم هستی نانازم ، ایشالا عکسای دومادیت قند عسلم . دوستت داریم . امیراشکان و مامانیش
میترا
پاسخ
ما هم دوستون داریم عزیزم
آذین
10 خرداد 93 14:44
13 ماهگیت مبارم عشق خاله! ماشالا روز به روز هم نمکی تر میشی خدا حفظت کنه! بوووووووووس
میترا
پاسخ
لطف داری خاله جون.
مامان یسنا کوچولو
14 خرداد 93 23:53
13ماهــــــگیت مبارک نانازی.ایشالا 100 ساله بشی شیرینک. راستی عزیزم من اپـــــم.خوشحال میشم اگه بیایــــــــــ
مامان یسنا کوچولو
17 خرداد 93 0:42
عزیزم من اپـــــم.خوشحال میشم اگه بیایــــــــــ
مامان یسنا کوچولو
19 خرداد 93 1:15
میترا جون ازت دلگیرم. نه جوابمو میدی.نه بهم سر میزنیـــــــــــــــ
مامان الهه
19 خرداد 93 17:39
خصوصی دوست جونممممممممممممممم
الهه مامان مبین
23 خرداد 93 1:37
میترا جونم عیدتون مبارک ببوس ایلیا جون نازم رو خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان لیلا
2 تیر 93 0:48
خیلی نانازی مخصوصا تو او ن لباس لباس قرمزه که خوردنی شدی