ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

ایلیا عشق مامان و بابا

کوچولوی من 18 ماهگی مبارک عزیزم

1393/9/1 14:30
نویسنده : میترا
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابامحبتمحبتمحبتبوسبوسبوسبغلبغلبغل

عزیز دلم هر روز که میگذره شیطون تر و بازیگوش تر میشی.دیگه میتونی جمله بسازی و با ما حرف بزنی.قربونت برم.ماشالله هزار ماشالله بچه باهوشی هستی و فقط کافیه یه حرف رو یه بار بهت بگم تا زود حفظش کنی.

عزیز دلم این ماه واکسن یک و نیم سالگی رو زدیم و سه روز تمام تب کردی.حالت خیلی بد بود.نمیتونستی راه بری و گریه میکردی.خداروشکر که دیگه تا 5 سال واکسن نداری.

من و بابایی خیلی ناراحت بودیم .فقط از خدا میخوام هیچوقت تو مریض نشی و همیشه سلامت و شاد باشی خوشگلم

عزیزم ماشالله قدت 89 شده .وزنت هم خوبه و هم آقای دکتر و هم ما راضی هستیم.

عزیزم از کارت های کودک نخبه که برات تهیه کرده بودیم اشیا و حیوانات و میوه ها و سبزی ها و رنگ ها رو کامل یاد گرفتی و اسم همشون رو میگی.

چها تا شعر و سوره توحید رو یاد گرفتی عزیزم.البته اولش رو من میگم و بقیشو شما میگی.

هفته بعد قراره اگه خدا قسمت کنه بریم مشهد و شما بشی مشهدی ایلیاخندونک

قربونت برم این ماه زیاد عکس نگرفتم ماه بعد ایشالله جبران میکنم

ایلیا

 

ایلیا

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

الهه مامان مبین
17 آذر 93 17:05
سلام عزیز دلمممممممممممممممممممممممممممم . ماهگردت مبارک باشه خوشگلم . امیدوارم همیشه سلامت باشی گلم
مامان محمدطاها
27 آذر 93 19:43
18 ماهگیت مبارک گل پسر
الهه مامان مبین
30 آذر 93 0:53
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. یلداتون مبارک دوست عزیزم
الهه مامان مبین
27 اسفند 93 18:23
خداوندا ، در این آخرین روزهای سال دل دوستان عزیزم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان هر کجا زخمی هست مرهم هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ، آمین . . . سال جدید رو تبریک میگم و از همینجا روی ماهتون رو میبوسم دوستون داریم زیااااااااااااااااااااااااااااد
الهه مامان مبین
13 تیر 94 17:05
خصوصی بیا دوستم