ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

1393/1/21 12:58
نویسنده : میترا

سلام خوشگل کوچولوی مامان و بابا

امسال تعطیلات نوروز با وجود تو خیلی خیلی خوش گذشت عزیز دلم.

روزهای اول عید رو رفتیم خونه اقوام و عید دیدنی و این حرف ها...(کلی هم عیدی گرفتی ، برو حالشو ببر)

خلاصه مامانی داشتیم فکر میکردیم که ١٣ بدر کجا بریم و چیکار کنیم که بابا جون زنگ زد و گفت چمدوناتونو آماده کنین فردا صبح میریم کیش.هممون خوشحال شدیم و ذوق کردیم

چون تور تهران بود سه شنبه صبح رفتیم تهران .تو هواپیما خوابیدی و اصلا اذیت نکردی ولی تو فرودگاه خیلی خسته شدی.پرواز کیش ساعت 1.30 بود و مجبور شدیم بشینیم تو فرودگاه.خلاصه گلم رسیدیم کیش و بعد رفتیم هتل.

واقعا سفر خوبی بود.چه جای خوبی بود.عالیییییییییییی.اولین مسافرتی بود که واقعا دلم گرفته بود که برمیگردیم خونه.ساحلش، مراکز تجاریش، خیابوناش، ماشین هاش و .... خیلی خوب بود.وافعا ارزش رفتن داشت.

عزیز دلم تو هم خیلی پسر خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی.شب ها به قدری خسته میشدی که زود میخوابیدی.فقط شب آخر نمیخوابیدی.حتما تو هم به خاطر برگشتنمون ناراحت بودی.

از اونجا کمی خرید کردیم.یعنی چون عید بود همه چی گرون بود.از شانس ما چون ایام فاطمیه بود مراسم جشن و آواز نبود.ایشالله دفعه بعد.

اینم عکس های کیش

روز اول بعد رسیدن به هتل خیلی خسته بودی

ایلیا

لیلیا

ایلیا جونم

دوست داریم عشقم

الهه مامان مبین
20 فروردین 93 17:40
اییییییییییییی جون خوشگله خاله همیشه به سفر و گردش . من دیدم خبری ازتون نیست پس بگو رفتین سفر . همیشه خوش باشید عزیزم
21 فروردین 93 1:58
ای عزیز خاله بووووووووووووووووووووووووووووووس
میسی خاله الهه جوووونم.مبین خوشگل رو از طرف ما ماچش کنه
فرشته - مامان امیراشکان
21 فروردین 93 3:01
سلام کوچولوی من خوبی ، عزیزم چه ناناز شدی ماشالا ، وااااااااااااای میترا جون چقدر زود 1 سال گذشت ..... خدا برات حفظ کنه ایلیای عزیز رو ایشالا که همیشه خوش باشید و بهتون خوش بگذره هر جا میرید عسیسم
میترا
فدات شم فرشته جون.آره پارسال این موقع چه استرسی داشتیم.خیلی زود گذشت.خدا امیر اشکان خوشگلم برا شما حفظش کنه عزیزم
خاله پريسا
24 فروردین 93 0:15
عزيز دل خاله فدات بشم من که اينهمه ماهي از دور ميبوسمت
فدات شم خاله جون.دوست داریم
نینی عاشق
26 فروردین 93 20:04
سلام عششقم ایشالله همیشه به سفر وخوشی ایلیا جونم ماشالله بهت خاله چدده خوردنی شدی عشقم تفلد پیشاپیش موبالککککک ایشالله هزار ساله بشی زیر سایه پدر و مادرا
سلام خاله زهرا جوووووووووونم.دلم برات تنگ شده.میسی خاله مهربونم
الهه مامان مبین
30 فروردین 93 13:18
روزت مبارک دوست عزیزم . با بهترین آرزوهای قلبم برای تو نازنینم
روز تو هم مبارک عزیزم.
مامان روژینا
31 فروردین 93 10:43
ولی بین خودمان باشد مـــادر ، پـای آغوشت که در میــــان است بـــدجور سرمایی می شــــوم ... روزت مبارک دوست مهربونم